Poradniki Strona Główna

Jak wysłać paczkę do serwisu LG?

Zakupując wadliwe urządzenie dość szybko chcemy je doprowadzić do stanu używalności poprzez naprawę lub wymianę. W takich momentach liczy się nie tylko rezultat obsługi, ale również i czas naprawy/wymiany. Korzystając ze strony LG możemy w szybki sposób dostarczyć zepsuty towar do gwarancyjnego centrum napraw.

Nadawanie przesyłek do serwisu LG w dużej mierze zależy od urządzeń, jakie chcemy zareklamować. Koreańska firma stworzyła wiele produktów i ma to również przełożenie na obsługę serwisową, w tym możliwości dostarczenia przesyłki do serwisu LG. Jeśli zatem chcemy skorzystać bezpośrednio z obsługi D2D powinniśmy udać się na stronę producenta, gdzie znajdziemy listę urządzeń obsługiwanych przez konkretne centra serwisowe. Chcąc nadać przesyłkę do serwisu wybieramy kategorię posiadanego przez nas sprzętu. Strona automatycznie przekieruje nas do strony internetowej serwisu (np. SBE, Fixit) lub firmy kurierskiej. Na tym etapie powinniśmy mieć przygotowany model produktu oraz numer seryjny urządzenia. Specjalnie przygotowany formularz poprowadzi nas krok po kroku do opcji wydrukowania listu.

Zamawianie kuriera do serwisu LG / fot.lg.com

Odpowiednia firma kurierska zajmie się dostawą naszego sprzętu. W znacznej części przypadków dostawą zajmie się firma DHL. Trzeba przyznać, że LG w dość fajny sposób sparował swoją stronę z konkretnym przewoźnikiem. Umożliwia to w dość prosty sposób zamówienie kuriera z poziomu komputera. Nie musimy dzwonić do przewoźnika, a list przewozowy możemy samodzielnie wydrukować lub poprosić o dostarczenie takiego listu.

Jak wysłać przesyłkę do serwisu telefonów LG?

W przypadku smartfonów nie musimy bezpośrednio korzystać ze strony LG. Wysyłka urządzeń może odbyć się poprzez stronę serwisu SBE. Jest to wyłączne centrum serwisowe obsługujące naprawy telefonów. To kwestia wiedzy oraz informacji. Strona LG również przeniesie nas do serwisu SBE, ale jak widać możemy to obejść. Warto jednak zaważyć, że LG wycofało się z rynku mobilnego, co może skutkować mniejszą ilością smartfonów na rynku i mniejszą ilością reklamacji. Nie zmienia to faktu, że producent musiał zapewnić wsparcie i obsługę posprzedażną dla telefonów LG. Oczywiście powyższa forma wysyłki smartfonów oraz innych urządzeń dotyczy głównie obsługi D2D. Klienci składający reklamacje u sprzedawcy nie muszą się przejmować formą obsługi reklamowanego sprzętu, ponieważ leży ona po stronie sprzedawcy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *