Rynek elektroniki mobilnej stale się rozwija. Do licznego już grona producentów dołączają także nowi gracze, prezentując swoje nowości, które oczywiście można sprzedać. Firma NothingPhone to twór niezwykle przypominający smartfony dwóch producentów (HTC U12+ i iPhone). W Polsce ten producent zaczyna prezentować co jego urządzenie jest warte. Niestety oprócz możliwości oraz ceny nigdzie nie można znaleźć informacji w sprawie obsługi serwisowej telefonów NothingPhone.
Sprzedaż to najważniejszy wskaźnik dla każdego przedsiębiorcy. Bez tego nie można prowadzić biznesu, nie można się rozwijać. Zaraz po sprzedaży należy pamiętać także o serwisie, który zajmie się ewentualnymi usterkami smartfonów. W Internecie na próżno szukać informacji, do którego serwisu możemy wysłać telefon NothingPhone. Gdzie szukać pomocy i kto zajmie się naprawą?
Serwis telefonów NothingPhone – sprzedawcy wskazują
Najczęściej usłyszaną odpowiedzią w tej kwestii jest firma CCS. To bardzo ciekawe, ponieważ sam serwis nie podaje takiej informacji. Trudno jednak nie wierzyć Resellerom, którzy sprzedając swoje towary muszą wiedzieć, gdzie należy szukać pomocy w zakresie obsługi posprzedażnej. Brak informacji o obsłudze na stronie firmy CCS wydaje się dziwny, ale nie musimy tego oceniać.
Serwis telefonów NothingPhone to nie jedyna obsługa, z jakiej możemy skorzystać. Warto pamiętać, że na każdym etapie reklamacji, możemy udać się do sprzedawcy. Jego odpowiedzialność to nie kończy się na sprzedaży. Reseller ma obowiązek na każdym etapie przyjąć od nas reklamacje: z gwarancji lub z tytułu rękojmi. Przy reklamacji z gwarancji sprzedawca pełni pewną funkcję pośrednika. Niektórzy zapominają o takich możliwościach uzyskania naprawy lub wymiany sprzętu. Niestety na chwilę gwarancyjny serwis telefonów NothingPhone to jedyny punkt oferujący nam pomóc, również w zakresie napraw pogwarancyjnych.